Thursday, January 31, 2008

Terima Kasih Sayang

Kenapa Kau tida pernah bersyukur
Sedangkan kehadiran ku iklas menyayangi mu
Macam mana pun kau nampakkan tabiat mu
Aku mampu melihat dan terdiam
Setelah diri mu mengatakan
Tiada cinta dalam diri mu
lalu aku terkilan..

Memang benar kata mu
Untuk apa aku bertahan
Jika pasti menyiksa perasaan
Biarpun ku menyintaimu
Sepantas angin berlalu
Namun ianya amat dalam

Maafkan aku
Biar pun di mata mu
Ada kecacatan di zahirku
Tapi aku coba mengubah sebenarnya
Demi aku ingin mendekati mu
Ketahuilah bahawa bukan usia Di wajah mu
Bukan kemewahan yang ku cari atas diri mu
Tapi aku mahu perhatian dari mu yang iklas
Yang Iklas tanpa angkuhan..
Mungkin tidak ku rasa
Membuat aku terpaksa bersifat demikian
Aku pasrah .. mungkin benar kata mu..
Tinggal dari menyinta sebelum ianya semakin mendalam

Jaga diri....biarpun sifat mu agak agresif
Namun aku tetap sayang diri mu
Diri mu di hatiku dunia dan akhirat
tapi aku mula terasa
bukan iklas yang kau nilai... tetapi....

js

No comments: