Saturday, January 26, 2008

"Luahan Hati Kawan"

aku faham tiada siapa yang membuka telinga untuk mendengar babak kehidupan ku
aku cuma perlukan seorang kawan seperti mu dalam hidup ku
aku tidak pernah berkawan dengan seorang yang begitu lembut
aku tidak pernah berkawan dengan seorang yang begitu mengerti
aku tidak pernah berkawan dengan seorang yang begitu berterus terang aku tidak pernah berkawan dengan seorang yang begitu penyayang
aku tidak pernah berkawan dengan seorang yang begitu mendengar
waktu begini, jika kau sudah bercakap begitu
aku paham, aku tidak akan memaksa mu kawanku
aku paham kau menganggap ku sebagai kawan mu
aku tidak terfikir kau ku anggap kawan terasa lebih dari kawan
sudah lama ku inginkan perasaan sebegitu
Aku merindui saat saat hidup ku dulu
kau datang merubah ku
kau merubah ku walau kau menggangap ku kawan
jujur dalam diam aku menyintai mu kawan ku
tapi aku tidak tahu bagaimana meluah kan perasaan ku
kau menganggap ku hanya kawan...
Biar lah aku duduk jauh mencari kedamaian hati
sebenarnya aku tidak mau lari dari kenyataan ini
kau faham? Kau mendengar?
kau hadir mengubah segala hidup ku
Tanpa seorang pun sudi mendengar jeritan batinku
kecuali kau kawan ku
Wajah ku gembira namun hati ku menangis sayang ku
kawan ku
Kau hadir rasa mati ku hidup semula
tapi kawan ku semua nya mimpi!!

No comments: