Sunday, May 25, 2008

ANI KEMARIN..

Meeting dalam PROJEK MEMEDULI WARGA EMAS di KKBS. Wah unbelievable how anak kandung sendiri inda mau memeduli indung sendiri, bermacam macam kes yang di dengar. Satu pengajaran eh. Sedih jua, ada sesetengah masyarakat kitani ani bekira bah.. entah kenapa ia tu ah?? Ada kah dari process kehidupan yang di lalui??

I am one of the sukarelawan and i find it sad and inda terkata that ada jua orang catu exist. Padahal .... Oh well. Tomorow training. Who ever kan menjadi sukarelawan di alu alu kan bagi Memeduli Warga Emas.



Ps. When you memjadi sukarelawan like this, it open minda me. So how about you? Menjadi pengajaran, membuatkan kitani lebih peka dalam mengetahui masalah yang di hadapi sesetengah orang orang kitani. Agar sentiasa sedar, ada yang lagi inda berkemampuan daripada kitani. Jadi syukur tah..

2 comments:

Anonymous said...

Rabiatul adawiah..mengharungi hidup dgn gelombang noda dan dosa..alhamdulilah dpenhujung hayat nya dia bertaubat dan mendapat hidayat serta taufiq dri tuhan..dia mujjahid wanita yg termasyur..aktive bersama masyarakat..membantu wanita susah dan membela wanita yg teranaya..antara kata munajat nya ia lah..wahai tuhan aku mencintai mu..aku sangat merindu mu..sesunguh nya hidup dan mati ku hanya untk mu..

Anonymous said...

SO AJAR TAH ARAH DIURANG WORD "FAMILY" = Father And Mother, I Love You