Tuesday, May 6, 2008

CINTA




APAKAH YANG MENJADI SUMBER INSPIRASI HIDUP AWDA DARI SESEORANG YANG AWDA CINTAI?



pSStt.... liat berapa ramai yang bercinta dan orang yang dicintai atu memberikan nya sumber inspirasi dalam hidup nya hingga kini... Oh welll.... I be back .. with sms nya...



This is yang not with the topic tapi hantar jua... em..?????



htiku tlah trikat dgn ss0rng brnama qawi n aku sngt menyanginya spnuh htiku..ku harap hbungn kme brkkalan slamanya dari tikah yg sntiasa menyayangi qawi


hatiku tlah trikat dgn sesorang brnama tikah dan aku sngat menyaynginya dgn spnuh hatiku aku harap hbungan kme akn brkkalan slamanya dri qawi


Ku amat mncntainy spnuh hatiku,ku akn kekal dhati gadis ini tuk slamanya,Love n miss u,kpda Donkey yg brada dmuara..Dripda gerrard yg slalu mnyangimu..


aloh dj.. Plez request kn lagu cnta mu dri dygta. 4m ena 171 to slay bf trcnta. Tq dj!


ku jtuh cnta pda IWANI yg brda di SgHanching. Ku mncntaimu dgn spnuh htiku.Cntaku hnyalh ntukmu slamanya.Cntaku tk akn prnh pupus. Dri cintamu DAMSDAMS.


asmekum dj! Hope col n cuTe owesh.. Mwahx.. Bdw bleh request kn lagu betapa ku mencntaimu dri vagetoz. Plez.. Dri amalena 2 iman mwahx!


aku jth cnta pda sesorg,tpi skar untk qu mluah kn nya.Frm fyzah d tembrng


mikom.sya ingin brtnya.knpa c dia berubh.sdg kn c dia prnh brkta yg dia tak akn bru bh cntanya kpda sya.sdgkn sya msih cntakn dia.ada kh c dia sudh b


bercinta2 jua! Jgn sampai lupa diri! Ain aqua.


kpda renz yg brada dtutng,aku hrap ko bleh mngubah dirimu yg curang atu.Aku mau renz yg dlu.Kmbalikanlah renz ku yg dlu..Dripda nurul srasa..


hy mt mlm Dj,bdw aqu jth cnta pd sorg laki2 p aqu na tow la ma ada ea ska aqu o inda..p tlung jgn biarkn aqu btpuk sblh tngn coz i really2 luv u..4 K


hy mt mlm dj,vtw aqu syg bnr2 rh bf qu p knpa aqu mrgui cntanya?npa?..Dri Zaiha,d Tmbrng..


askum dj,bleh putrkn lgu btpaku mcntaimu drpda letto.smber inspirasi,bfku(hamli) ska bcli dn mbuatkn sya slalu syg dia. dari nna.brks.


dku utmu ini buat Herna dkluga,hjh Afsah,awg Hamdan dklurga.hj Herman boleh mainkn lagu ayah dan ibu.oleh Sudirman. Dp hjh Hazirah.kg Salambigar


kini kau tlah pergi meninggalkn aku sndri..Tak mngapa krna aku sudh ada pnggnti yg sntiasa menemani,aku jatuh hati padamu telepaun ksyganku..Frm ayu @ cinta


as'kum dj azura bleh putar kn ku lgu aliff aziz-cinta arjuna sma you'll be in my heart-phil collins kalau ada


bru tahu bgaimna perasaan dcintai dan mencintai seorg temn yg istimewa wlaupun tidak prnah brcinta sbgai seorg keksih ALAIE KG.BANG DALAM



Okay .. this is it..



ku mencintai amirah aka beb, sumber inspirasi yg engkau berikn kpda qu tak tkira nilainya, iaitu doroNgan mengejar impian. . XD 4rm Alif(ur admirer).


aku seperti layar yg patah kemudi.kahadiran nya membentuk ku mnjadi insan sejati.kejujuran,ketabah,keluhuran hti nya mmbuat ku mngerti apa itu cinta.harith


ku tlh jtuh cinta kmbli pda nur hazikah bte shmsul@atikah yg brda dkpok knan,sumber insperasi nya yg kuat mrh membuat ku mkin syg pda nya,from ewan


senyuman dari dlm hatinya dan ketawanya yg memberi aku inspirasi untk tidak bersikap mengalah dlm kehidupan yg penuh cabaran. Dari zah kg ayer. :-)


frmDIAN.DEX909 smber inspirasi buatku dmna dia mngajarku agr tdk cpt bpts asa dan mngajarku erti ksbrn dlm kehdupn yg sbenar yg pnuh cabarn&dugaan tq abg


ku mncintai dien spnuh hti ku dkala ku ksnyian drinya hdir mnmani ku dialah inspri bgi ku drinya mbri ku chaya yg trang utk mnrngi hdupku yg kglapan 4m naza


dia mmbrikn tikah smangat untk trus hidup.Dan tdk mdah ptus asa..tnpa nya tikah tdak tahu apa rtinya cnta kpada qawi dkg masin drpada ur cyg tikah dbrakaz


smber insprsi yg saya dpti : sntiasa mnghargai org yg mnyayangi kita,bsabar mnghdapi dugaan,ceria slalu & sntiasa brdoa Lysa dri Ttg yg sdg buat hw sklh


hai dj,,sumber insperasi nya ada lh,klu ia snyum n ketawa,ia membuat kn aku nda menjdi mrh n tensi0n...2 tyh i alwaz lup u..4rom hafiz


hy Dj. 'krana cnta mu dan diri mu aku kenal erti cnta sejati. Thank 4 the everthing aYgku.' Aku amat mcntaimu b0B0Y yg brada dsERASA.fr0m:Myra dMuara.


inspirasiku wlupun renz slalu mrh2 arahku tpi aku tetap syg arah renz..Dripda gf mu yg trsyg


sumber impirasi yg nur bnga pd sdia ialah sidia tlh bnyk berikan kata smangt dn tdk knl erti ptus asa tuk teruskn hdup dn mbri kshsyg.Tnk u anuar.Nurdna


melihat kesusahannya demi membahagiakan aku membuat aku bercita2 utk berjaya didalam plajaran supaya dpt membantu dia kelak dkemudian hari. From Syeera,kb


Sumber:Liya yg mmbwa ku menuju kealam pecintaan yg sbnar.. Dan mmbuat ku bhagia ktika bsamany.. Dripda wafi..Kpda liya..


saling syg menyayngi,pham akn krhormatan nya,saling ambil berat tntng nya ada lh sumber insperasi ku dan trhdp nya.. . .Nur hazikah, from ewan


smbr inprsi hdup'ny mmbuatkn dri ku mngnal mkna cnta,rndu,duka&lara.stiap dgupn jntng ini hnya drimu yg ku cntai buat slma'ny.dripda adeq kg tmui ujng.


Izyan Hamizah,your kisses,smile and your laugh give me inspiration to love you forever. love you,babe! hope you're listening. from,nazry di muara. =)


askum..Ne dr wiwi ditradres inn,sumber insprsi yg dpt wi rskn dr org yg wicintai..Wi jd smngat tuk hidup,ceria n gmbra stiap hr n jiwa mrasa tnang..


zura...kalau sumbr inspirasiku hnyalh seorg kwn,bolehkh aku share dlm segmen ni jua? coz aftr my mom and dad ia lah yg bgi aku smgt tuk trus hdup.


krana kasih sayangmu dan senyuman mu mbuat ku bhgia dan jtuh cnta kpdamu. Aku sngt mcntai mu wafi yg brada dserasa. Dripda-Liya d muara


Izyan Hamizah,senyuman mu dan kasih sayang mu untuk ku memberi kan ku inspirasi untuk mencintai mu selamanya. love you,gorgeous. from,nazry di muara. ;D


ia mlr ingat kn aku lau aku nda ingatkn s0mting..ex,menbca buku tuk preksa,a2 th inperasinya..adam tuk tyh..


sumBer insPirasiku ksBarn,perSefahaman&kpRcyaannya trhdap ku yg mMbuatku syg sngat kpdnya uTk izzaku syg dRi farish,kg.Lmbak ehe tq dj ;)


sumber inspirasiku adalah kjujuran dn ksabaranmu mmbuatknku lbh ykin tuk mncintai dirimu kaulah sgalanya utk ku zakariya kg sungai buluh dri alai sg siamas


sumber impirasi ku ialah dri mu yg ku cintai,arina anisa,namun nw its over..Why?From adi..Kim slam arh dj emma..Thank..


u r my first love dat will be in my heart 4ever,u r so kindNcute dat will remain in my brain 4ever.N i hope u be da one in my heart 4ever.Frm tjah to RAUP


sumber: iwani ialah cinta ku selamanya. Senyuman nya mmbuatku lbh menyayangi dirinya slamanya. Dri cintanya damsdams dri Serasa


kau mgajrku agr tdak mudh bptus asa,liriklagu erti brsendirian yg kau berikn itu mbuatkn kukmbali brsmgat. terima kasih knalnku, tok saiful.
-liani, muara


sUmber insPirasiku yg mmbuatku brtmbh syg pdanya pabila dia slalu mngingatkn aku supya bljr dri ksilapn bkn djdikn knangan..Miz u luf fr0m y0ur ciiNz..


kmrhn mu mbuatkn aku mrsa lbih matang utk mbuat ssuatu pkra dn engkau lh sumbr insprasiku dri laila


insprasiku msa ia cium daiku buatku syang lagi dlam hati ni, rina dari KB


sumber inspirasiku, support frm my fwen jadiknku bekobar2.N frm him,with his gorgeous smile n his lovely voice n sift pemalunya buatku seyum.Tjah kgTnahjmbu


aduh..sumber inpirasiku dh to aa.. Lgu erti prsendirian aa..dia idolaku.smua kta kta yg prnah kau tulis trlalu smbolik hngga ku menjadi suka tiap coretanmu.

THE END..

No comments: