Tuesday, December 18, 2007

The Album of Budget Trip to KK

look punya look... nah this is the place we finally landed... very nice ya. Look at my son, mengalih tu but enjoying himself too... susahlah sekaran ni nak tengok budak budak senyum.. nak maintain macho or ada yang di pikirkan..



This guy is very sweet. Very helpful jua and showed us the room. Then i asked him how much the room, and he told me i can talk to one of the lady, and still runding the harga. Superb!!! What a wonderful life... mesti berani bertanya kan kalau inda rugi...



tidak ketinggalan juga, kami bawa modal dari Brunei untuk poster satu ni. Ada jugak modal modal muka sabah, dan Brunei........ comel kan.. (tau pukul berapa modal Brunei pose? Teka tia...) boleh tahan kan. Brunei Boleh.. Walau melawat ke negara jiran, jangan di tinggal juga wajah ayu Brunei tani...


rupanya.. while minum minum berehat, my brother sempat mengutek jari jari wife nya. Boleh buka kadai sudah ni. One of the staff for manicurist, i tidak akan lupa my brother... boleh tahan eh.. many skill lah... pandai jua bikin kuku... support menyuport.. lawa kukunya..?



one of my mug. I got it on my birthday 2 years ago.. baru tah pakai.... Atu pun them yang pakai.. i cannot tahan with the wording ah.. tebayan ku oleh nya and kan puk...yuk.. oleh nya. I actually got 2 mugs. One is better lah than this one. But still my mug ya..


view from the kitchen...


the family room. 1 queen bed, 1 bunk bed,1 single bed.. RM$120.00
downloading pic to their FS.. busy anak anak muda ne..

my room... 1 bunk bed RM$45 saja..

my son free saja inda payah bayar.. below 12 years old inda kira..

this was my nest... like di hostel.. but never stayed in hostel..

TIP OF BORNEO

i want to go to this place.. next destination in my list...











































No comments: