Tuesday, March 4, 2008

LOVE?

How you know its LOVE?

(i'm listening to Michael Learns To Rock - If You Leave My World dedicate to my love... I thought we were strong but well.. just to short to see...) Anyhew... segmen tonight for Jatoh Cinta.. Check it out..


Cinta bila kita ada keserasian,persamaan.Saling memerlukn jika tiada.Tkanang2 bila rindu.Tcari2 bila tiada.Saling merindu.Mandi nda basah tdo nda lena.Jiwang nya me zura..Hehe..4rm nec of 2ngku

Hai zura.Tnda2 jtoh cnta.Bila hati berdebar2.Buat krja tk ten2 hala.Hati gelisah mau tau keadn dia mcmana.Slalu rindu n cnta dgn ksh syg beza sb cnta adalh dri hati.
Dri nyssa.

aku jtuh cinta krna suara nya lmbut,mrdu.smua prktaan yg d tutur kn bgitu indah.tak prnah ku jumpa org sbegini.buat abg yg brada di korea jga diri.dri nani

hy zura f me,cinta bleh trasa bila ssurg 2 iklas n kta trasa sndri bila ea hdir dlm dri kta,f me trsa bla me ska kn ssurg,lia dkuala ungar putar lgu waktu

'bila ia nya trasa rndu bila bjauhan n trasa sunyi bila c dia tiada d sisi' itu lh d nma kn 'CINTA'..4fm nora kuala ungar.

Kita tau ia cinta when apa yg dkatakn nya smua msuk akal evn we know actualy its n0t..&sblum kita nak ckp apa yg kita nak ckp,dia dh pun ckp..Rena lambak knan

Hye..Saya knl haikal melalui n9 msn..Slma 2 tahun..Mula2 kmi cuma just
fren..Bru2 ne bru th dpt rasa cinta 2 brputik...F shari nda mc n msg rasa wndu..N
lau ea ceta sal bini2 rasa jelez. nonoi k.B

ZURA.kisah cinta SORG SHABAT.dia dlu seorng pndiam.kini dia sorng yg brsmngt cria slalu trsnyum suka mndngar radio.smoga sucss to harith we mis u..frm amir.

"kini,baruku tahu.Adany aura rindu m'cengkam jiwa,trasa bhagia tdak t'kata.Haruskh hubungan ini dmaknakn sgera?Sdgkn aku,tdak prnh knal akan dirinya"*ZYAN*

i know it's luv,bcoz sjak d awl prtmuan i sdh brsa slesa sngt dgn c dia,only he make me feLt muCh better,i owez need n luv him..239 dri ttg 4 sum1 at kb..

i think if i've fallen in luv perhaps i'll tremble and i'll be nervous if dat someone is near 2 me...i think lah.. - deeyaKg.kulapis

4 me,i knw dat its luv wen nly him i cn tink of n hes smile does brightn my dy n mkes me hapy.Wen our eys met,i felt smting unusual n i'll olwez mis him -ct

mula aku knl fauzi d pntai.mula2 aku nada pRasaan pa2 rh nya.p stlah kjujuran d bri nya slama ane.aku tlh jatuh cnta rh nya 4r%Ç?ò@£@øD47pe$@lD¡&!¤

cinta mbuatkn aku bhagia.tp cintaku d ambil alih oleh seseorang.cinta mbuat ku trseksa.krna cinta,hatiku trluka takkan terubat oleh sesiapa.PU3 EMOSI of KB

hai zura..bleh me rquest lagu..penantian yg tertunda.KANGEN BAND.FOR MY FRND HARITH BAKHTIAR di.prantauan I KNOW U KNOW HIM,thanks zura from Amir.jerudong.

aku jtuh cnta kpd aisyah tngktn 5a4 dSMSO kerna sNyumnya,mtany&kAngunanya.dripd jejaka rahsia.ka zura putrkn lgu cinta arjuna-alif aziz plz..

mula aku knl fauzi d pntai.mula2 aku nada pRasaan pa2 rh nya.p stlah kjujuran d bri nya slama ane.aku tlh jatuh cnta rh nya 4rm pink kuala ungar.

hy dj slmat mlm&askum krna cnta mbuat hdup saya mndrita&kcwa..Prlu kh saya bcnta uat x2?Brilah saya pdpt..Dripda hamba allah yg sdg menanti jejaka idmannya

aku jtuh cint pda 3 wanita,sma sifat dn layananya pda ku..cna 2 aa eheheh..dri MEO

cnta mmbuatku mnjdi brani.ssuatu yg bguna.kni fkirn trtumpu pdanya.ku cuma mau brsmanya.mai kkasih htiku. (Mubarakh)

lov chnge me.aftr being cheated .nowadys,i blieve in lov again bcoz of diz prson named mai.i lov mai so much.(mat)

Samekom kak zura cinta membuat ku lebih matang walaupun cinta ku penah dtolak sbnyak 3 x
sedih rasa nya kita org setia p durg tak setia..Dripda didit kg putat

914 SAYA JATUH CINTA DNG C DIA. DARI ATI BUDI DAN mengambil duli tentang saya.4om zack

Dari kekasih awl dn ahir, aku jth cinta pada pandangan pertama, semasa berjumpa d arena ttg, sampai mendirikn rmh tngga, moga cinta kmi bekkln hnga ahir hayat..

Hy slmt mlm,Cinta...Cinta itu brmakna tatkala kita brsama dan cinta itu bererti ketika trpisah..>ckin dri sg trbn.<

hy dj..me jatuh cinta pada kairul dan cinta membuat me mnjdi lembut dan pemalu..n me cnta kn ea dari kejujur n keiklasan..from khadijah, batu satu

Dyan Salam Zura= Me tau me jtuh cnta klau ttiba ia mlints me jd malu. Den f teingat ia me kbak2. Also f me rndu, ati me skit smpai tnangis. Dats it! TQ!

hy zura..if lelaki suka seorang bini2 psal bini2 a2 LAWA sja,buleh d kta kn cinta ka 2?-zirah

Aku jtuh cnta krana dia adalah urg yg pertma yg mmbuat ku rasa dhargai..4m s0m1 Dr muara.

Ka zura saya jejaka rahsia td.saya jtuh cnta kpda aisyah kerna lirikan matany yg bwrna cOkLet wlupn ia pki spectical ttpi warna mtany ttp nmpk

Hy kak zura, adakh cinta itu betul atau dusta.Cinta bolih membwa mabuk seribu kali satu kalau cinta dusta. Dri aming d kb..

Slmt mlm Zura,tCinta ialah tak dpt melupakan c dia & rasa sangat bahgia bila merinduinya walaupun itu sangat menyakitkan. Dari Ngel..

914 Stlh cnta prtma dkcwakn.Ku jtuh cnta g dgn yg lbih baik lgi dr yg sblumya yg mmhami n mnghrgai diri ini.Sudh 4tahun lbih bsmanya smga mnjdi miliku slamanya

hy dj me trsa cnta,bla ssurg mrubah dri me mnjaD gadis yg lembut,coz dlu me tomboy,then kini krna cnta,me mmhmi cnta & mnyygi ssurg,dri rugged gurlz

hai kak zura.Bagi akulh cinta,klu dlm otak hanya dia yg difkrkan.Klu dpt ingin sering brada disisinya slalu.Yg pnting'cinta' itu kta rasa disyangi,rina KB

bgi sya..cnta mmbuatkn kita bdebar, asyk tringatkn cdia, kita akn malu bila brhdpan dng cdia..bgtulh bla kita jtuh cnta, Sai Tnh.Jmbu


HI ZURA BLIH REQ LAGU DRI VAGETOZ,"BTAPA AKU MNCINTA'IMU" OR "PENANTIAN YG TRTUNDA"KANGEN BAND,TK MOHD HARRITH BAKHTIAR DRI NANIE. 'MISS U SO' CME BACK SOON


zura msg frm a frind kta nya.antara brjuta gdi.tis one is difnt.dia buat ku ktawa,trsnyum,dn mnangis,dia mengisi hdup ku yg dlu ksong dn sunyi dgn kgmbiran

aku ttarik dgn snyuman nya.yg mmbuat kn aku gla byang.tdur tak lena mndi tak bsah.aku jtuh cnta rh nya faizah. 4rm cicak man kuala ungar.

hy dj zura ,me jatuh cnta,me hnya mmkirkn dia..Wjahnya slalu trbyang2 dmata..Dri sheeda,untuk morsidi..

Atik d rmba, hy Dj. Aku jtuh cnta bila ku brtemu dgnnya, sifatnya dn snyumannya mbuat ku bhagia dn brsmangt dlm sgala hal dn sngt mrnduinya bila dia tiada.

hy zura!Bgi rish,Cnta akn dpt drsakn bila jntung kita b'dgup kncang ktika mlihat s'surg 2 nd kita tk akn prnah bosan mmkirknnya,ingatn 2akn slalu ada :)

i'm fall in lov wif bebeh 246,bc0z his smile n so many,bla tjmpa hati kabak2,malu ca,ehe,he owez tckre bot me,cople blan 9.2 hpe our luv kkal 4eva,4rm:2211

Hai g zura.Tnda2 jtoh cnta.Bila hati berdebar2.Buat krja tk ten2 hala.Hati gelisah mau tau keadn dia mcmana.Slalu rindu n cnta dgn ksh syg beza sb cnta adalh dri hati.Dri nyssa.


Not exact what i want for this topic!!!

aku jatuh cnta pda nya pda pandngan ptma smasa prayaan 2 taun yg lpas&aku udh memiliki cnta nya slama staun&aher nya drebut leh wanita len.Dripda ssurg bsb

stlh syg brtmu cdh di brbi syg mrasa apa itu cinta di btul2 mcntie syg.. Syg pn amat cnta pda nya. Dri morsidi yg slalu mcntie cdah

hy dj slmat mlm&askum krna cnta mbuat hdup saya mndrita&kcwa..Prlu kh saya bcnta uat x2?Brilah saya pdpt..Dripda hamba allah yg sdg menanti jejaka idmannya

me bru putus cinta &nda sangka akn j.cinta g dgn dia yg baik ati,gigih n biman p syg dia tdk mgethuinya fm eda

askum dj.aku syg msh kn xbf ku.p cna ah.f ku ingt ea cm kn nangis rsa ny.aku mo ea dgar msg ane,frm ain kb to myzan dberibi..

Aku jtuh cnta ptnya taun lps&syukur cnta kmi bsemi,ani msuk 6bln sdh.Wlau dlm bln ke3 kmi bnyk mslh,bnyk pngjran dptku ambl.Cintaku arhnya so dlm.Iat

No comments: