Tuesday, March 4, 2008

Dari Abang NHJO

Riwayat seorang penulis yang terselamat dari azab api neraka:

telah banyak karangan yang di tulis, begitu melimpah dakwat dah terukir di atas kertas.... telah berkurun lama nya menjadi ahli plasafah..

pada suatu hari sedang dia menulis, tiba-tiba setitik dakwat tertumpah di atas kertas karangan dan belum sempat hendak dibersihkan, tiba-tiba hinggap saekor lalat di atas dakwat tersebut lalu terperangkap lalat itu dan tidak dapat bergerak dan hampir mati kelemasan..Orang ini rasa kasihan lalu mengambil lalat itu lantas di lepaskan...

SETITIK DAKWAT INI SAJA LAH YANG MENYELAMATKAN IA DARI AZAB... SEDANG HASIL DARI DAKWAT YANG LAIN TIADA BERGUNA.. KARANGAN YANG DIHASILKAN SELAMA INI TIDAK MEMBERI MENAFAAT, HANYA UNTUK DIRI. RIA', SOMBONG SUMA'AH DAN TIDAK IKHLAS, HENDAK PUJIAN...

BUAT ZURA, TERUSKAN BERKARYA IKHLAS DEMI TUHAN, RASUL, AL QURAN SERTA SELURUH MUSLIMIN DAN MUSLIMAT DI SERATA ALAM.. SELAMAT BERJAYA DUNIA DAN AKHIRAT... AMIIN..

DARI : ABANG NHJO - KPL ABADI
ps. i received this txt. I would like to share it to all penulis di serata dunia, including bloggers and bakal penulis. And thank you to Abang NHJO kerana sentiasa memberi teguran dan memberi kan kesedaran kepada zura and thank you jua kerana selalu mengongsikan cerita cerita yang indah mengenai sejarah hidup manusia yang telah membukakan mata hati zura untuk sentiasa sedar di dalam dunia yang semantara ini. Mudah-mudahan Abang serta keluarga pun di berkati dan di rahmati oleh Allah jua dalam meneruskan kehidupan ini. thank you.

No comments: