Tuesday, June 24, 2008

LOVE & OUT OF LOVE SONGs

MALAM NIE.. JATUH CINTA.. KISAH CINTA WITH SONGS WHEN YOU'RE INLOVE AND OUT OF LOVE.. LET'S SHARE THIS TOGETHER...

ME WHEN IN LOVE.. ALL SONGS I LIKE.. I FEEL ALL..
ME WHEN OUT OF LOVE.. AGNES MONICA - CINTA DI UJUNG JALAN.. I LISTEN TO IT ALL THE TIME.. TINA ARENA - GIVE THE GIRL POWER .... MALAIKAT BY JUDIKA.. MENGALIR BY SOMEONE.. NAFF KAU MASIH KEKASIH KU.. UHUH..

HOW BOUT' YOU?..... HERE SOME FROM THE LISTENERS TONIGHT.. THANK YOU GUYS..


masa aku jatuh cinta..aku suka dngr lagu kc n jojo- all my lyf coz bila mndngrnya..aku bagaikn terasa bhagia brsama c dia..p bila dia putuskn tapi bila dia putuskn..aku suka lagu kerna ku syg kmu,dygta- kerana lagu ini ada makna n liriknya seperti aku meluahkn perasaan rahnya...
dan juga lagu kerna ku syg kmu,dygta- ane mngingatkn pada c-dia,bhawa aku maseh setia n cintakn ia walaupun kami tiada hubungn lagi.. :'( dari ALI KG.RIMBA)


oleh kerna aku suka lagu kerna ku syg kmu,dygta-jdinya aku telah buat 1 cd video yg memuatkn pic kmi bedua n dlm video a2,saya muatkn lagu dygta a2
dan beri cd a2 pada my x-gf supaya ia dpt dngr lagu a2 n faham perasaan hati ane..p dbalas oleh c dia dgn lagu putri nurizah, lupakanlah..(dari ALI KG.RIMBA)



lau aku kn zura,aku ska dgr lgu dri bombay-tanpamu,sal ny lgu a2 buat aku brsmngt blek n jgn pu2s asa,bleh ptr kn kh lgu a2?dri ssorg

em,tym first luf atu ,i lyk 2 hear lagu 24hours lh..p f tym ptus,dgr lagu kenangan trindah by sams0ns..ani dari ak zulzidnie zahirudin..ILUFYU HAZIQAH..MWAH

lagu tym hangat bercinta-Andang Cintaku Menyala, Safura & Izad Bkobar2 hati tu mendangar. Lagu putus cinta Niat Hati Tak Nak Berpisah, Arrow.. Wawawa.. Ct

Lagu original soundtrack of tarzan penyanyi phill colin& rodsteward i am sailing,sebenarnya hatiku msih sayang dia kini hatiku hampa

malaikat ku.lagu yg membari sejuta makna d saat nustalgia cinta ku bersama nya.di saat dia menyepi hanya lagu azura yg mnjadi teman di kala ku rindu.harith.

klau aku bcnta.aku msti dgr lgu(kau yg ada dhatiku)lgu ani aku lgukn dpn gfku auni pda 4/7 ani.syg i luf u.hnya drimu abg cntai..hairee kg btg mts

bgi ku masa ku mula bcinta lgu mungkinkah nyanyian sheila abdul & lgu sinar pengharapan nyanyian azad adjmin msa ku pts cnta. Fareen dri lambak..

klw sya zura,sya suka lgu ayt2 cnta sl lgu tu kmi brdua trasa dgn lirikny n kmi suka muzikny.4rm nurul,mta2 gdg.

i luv chris brown's, i wanna be. he sed dt he really meant the lyrics 4 me. now that, we broke up, wait for u-elliot yamin always reminds me of him. ; mimi

sya suka dgr lgu st12 aku masih sayang.ea ingat kn bf ku willeynyanyi kn un2k aku msa ea pRopose saya jdi gf nya.dri sarah dkb.

Buat saya, lagu dari dygta kernaku sayang kamu. Lagu ni memberikan saya bersemangat. Walauapapun susah senang kami tetap bersama. From muna

hye dj,bila saya jatuh cnta saya akan dgr lagu daripada ella lagu rindu kerana saya ingin slalu d smpingnya dan bila saya putus cinta saya akan dgr l....

time bcnta,lgu fall for u.lgu itu ada mkna tuk nya.lgu bla p2s cnta,lgu menjga ati,dia nyanyikn un2k ku.Sngt trharu bla mndgr.Dri zylow(rimba)

aku jath cnta pda seseorg iaitu dani yg d bndr,dri awal dh ku suka ia tpi ia nda tau aku suka ia,apa yg aku hrs buat?dri siti rmba.ptrkn lgu jtuh cnta plz..

kalau aku lgu yg awal kmi bercnta lgu bunga remix plz ptr kn lgu atu.kalau lgu kmi pts lgu jngn psh kan..dri fatimah...

GANZ frm tutong,masa time in love,lagunya kau segalanya from hazrul nizam,den after not together,ketulusan hati really makes me emotional huh=

ms brcnta dlu lagu dr rosa tegar tp ms putus cnta lg dwi yul n brory lg rndu yg trlrang. Krna prkwinan misah kn km wlo msh slng mncinta. Siti bribi

semasa bercinta lagu dari dygta kernaku sayang kamu. Kami bersama slama 4 tahun. So nada lah lagu yng putus cinta. Tetapi kn,semasa kami bercinta tu

Aslmualaikum dj masa ku brcnta aku suka dgr lagu jgn pshgkn kni aku ksorgan aku aku dgr lagu mrlonely apabla trknganknya dr hidayat d rimba

nurul lumapas. Lagu Bertahta d hati dan kenangan terindah.

akum ka jura.Wktu sya bcnta.Lgu ksukaan sya bicara tentang setia.Lgu tu buatku wndu.Bla sya ptus cnta sya ska lgu suratan tkdr.Shakilah bsb

lagu malam semakin dingin dri kump. Spin,lau mndgr sedih sja,teingat kn hubungan kmi yg byk halangan dgn exgf,lirik nya bnr2 ada mkna bg kmi,irwin,bandar.

msa ku pts cnta lgu ku lgu permaisuri lgu ane mengenangkn aku bersma cdia, tpi kmi dh pts..krna tdk d restui..tlng ptrkn lgu permaisuri k..dri lating.

zura, 1st bcinta aku plih lagu dri mariah carey "thank god i found you" and time breakup ku plih lagu dri mariah carey jua "i stay in love"

hi zura dulu sewakt2 bcinta saya suka ROD STEWART HINGA my bfriend sangup k bdr utk membeli posternya dr c leeyah dr kb

lgu aku sunguh syg pdamu st12 lgu ane knangn smsa ku bcinta sma my X lgu ane membuat ku tknang my X..hope ia ada mendgr pelangi msa ne.frm madi dtutong..

Kalau ku putus cinta ku mau dengar lgu menghapus dari peterpan sal lgu atoh menyuruh melupakan x gf kn 4rm shinchan pengkalan batu

lagu cintamu dri dikta yg mnjdi lgu special msa kmi bcinta dlu,n lagu takdir cinta dri rossa msa kmi putus cinta.now,kedua2 lgu atu mnjdi knangan-bella,BSB.

bgiku lgu masa ku bcinta lgu erti kasih nyanyian izwan pilus psl lirikny indah & lgu secebis harapan nyanyian nora lgu msa ku pts cnta. Enoy dri lambak..

zurah lgu yg(kau yg ada dhatiku)atu td lgu dri maliq & d'essentials.tp f aku ptus cnta.aku dgr lgu bunga dri thomes...hairee yg td.

hy zura,time bCnta lgu yg dpt buat ku hapy,lgu PRETTY BOY by M2M,lgu 2 i dDicate 4 my bf,p bila ptus cnta,ku sllu dngr lgu kerna wanita ingin dmNgrti-zirah

aslmualaikum dj aku dgr lagu asmara ini dr fazley dan kuch2 hota hai apabla trkngkn ksh cnta ku dlu ds zen d rimba

Zura klu sya,slu dngr lgu 11 januari dri gigi.sbab sya dn tman lelaki sya brknln pda 11 januari.bla pts cnta lgu dri MARIA waktu.MUNI dri TEMBURONG.

hye,lagu kami couple chirsbrown-with u dan kalau ptus lagu dri dygta-berpisah..dari dijah batu 1..i love my ayg..rusazmandi

hye zura,lagu masa saya jatuh cinta ialah lagu dari alif aziz,sayang2 kerna kami saling mencntai dan bila pts cnta 2 lagu dari kangen bnd,selingkuh i

ka zura,tym bcnta we heard lgu realove,lgu artis ktani ah. Tym pts? Hmm.Lgu saat kau pergi. So sad.. Fm farah

semasa bercinta lagu dari dygta kernaku sayang kamu. Kami bersama slama 4 tahun. So nada lah lagu yng putus cinta. Tetapi kn,semasa kami bercinta tu

oh bukan artis ktani. Huhu sdih dh wa.Na sdar g.Huhu i still love him. Farah

hy sis zura yg comel.lagu ku msa bcinta lgu puspa-dri st12 dn masa putus lagu kenangan terindah. dari puspa.thanks sis.

aslmualaikum hai zura dlu masa brcnta aku ska lagu wnter sonata dan ktka putus cnta aku sring dgr lagu ka no pyaar hei dr norhidayat d gadong

AsLM Zura,aku smasa bcinta lgu atiek (aku syg pada mu) n smasa p2us cinta lgu Mega(takdir dan waktu).ksh smasa bcinta sngt2 indah p pabila p2us sngt2

kalau cinta ku d blz tjuk lagu dari a band wance 2 mengingatkn aku tentang seseorg tyme ku meluahkn perasaan pat 2710,dari zaze

tyme aku n khairi bcnta lgu beautiful girl dputrkn,tyme putus cnta lgu ungu cinta dlm hati,memang cnta arus dmliki,kdg2 ia mnyakitkn.dri suzy gdg.

zura tym im in Luv wit Md.ZairulHafiy we luv to hear CintaTerakhir-AriLasso and wen ptuz i Luv dngr WeBelongTogether-mariahCarey from Yunirulz69

Hy kak zura,wk2 bcinta-krna ku syg kmu-dygta,wk2 pts cinta-kngan trindah & bukn diriku-samsons.dj,bleh mainkn lgu take a bow-rihanna dari emma,d lmbk knan..

zura,bolh putarkn lagu a band wance yg baru,syg jgn menangis dari syukris ?

hye zura! Time becinta ku suka lagu KAU TETAP MILIKKU.. Ayat2 nya ada makna eh..Ada kenangan. Suka lgu ni. Ira BSB.

Zura,Lgu when im 1st tyme in love with someone is lgu Neva be replaced by Rihanna&Tyme ptz cinta I still believe by Mariah Carey - eQyn,Marang Stone Villa


d k/lurah
Lagu bila nak saksi dri spider,bla ku dngar buat luka hati ku bedarah semula,.Kerna lagu ni kegemaran gf hubby ku d saat aku begelar istrinya,..Dri istri

914 lagu rindu srindu rindunya.Menjd knangan swaktu bcinta.10yrz been 2gather.Now we get a cuTe bBy..Mayra batrisyia.

914 Aeza,Lgu yg za dgr Bila rindu-ruffedge Lgu yg c-dia tujukn stiap x dia kluar ngra(prmugara)&Lgu Kmbali-digta yg slama ini mngiringi prpisahan kmi hmpir 4thn

Zura,asmkum.Klw kami dri dulu til n0w,f tedgr ja lagu cinta azali dari nurul,teingat tym betunang we nda kenal masing2.sesudh kawin bru ada perasN cinta.Dri An.

tika saAt2 bru c0uple dan lagu apa ertinya cinta dr melLy dan ari lasSo ketika melalui bnyk dugaAn drPd mrS. zf

914 zura,i juz remember lah.my 2nang pernah nyanyi lagu ini bru betUl dr akar ketika cinta bru berPuTik.lepas 2 lagu ku jua mencintai dirimu dr saiful ke

Askum lai. Semasaku sdg hangat becinta ku dulu kn mdgr lagu seribu tahun konon! Tpi skrg dah putus cinta&Cinta dh muLa hambar ku suka lgu cinta dLm hati.AnniE R

914 Hy zura.. tyme brCinta tentUlah lagu "apa ertinya cinta dr melLy g0esl0w dan ari lasSo" dari mrS. zf, lumuT =)

Aku suka lagu "ternyata" dri hans anuar pasal lagu erti,mempunyai kenyataan. Dripda: farezan of lambak

Aslm Zura,4 me0lagu msa b cinta dri Richard Mark..Right Here Aiting.,kerana smpai msa ni asal blik ada yg waiting dri wife n bnk utk 12 thn dh...Men6372..

Salam zura lau aila lagu real love dri masari ani kmi dgr masa mula2 dating time masa kami putus lagu aku masih sayang p lupa lagu sapa. Dari suhaila of tngku.


Askum kak zura, masa bcinta suka dgr lagu everything dr micheal buble n after putuz cinta me suka dgr lagu jgn gila dong dr lolita, thnx sis drp nurul gdg

hye zura. When b'cinta kami akn dngr lgu karena ku syg kamu dari dygta n bila puTus cnta lagu menjaga hati dri Yovie feat The Nuno jd pilihanku.ana d

sebulan dah couple=lagu cinta arjuna tah yang slalu ku dgr=love paten ku bhh=



GUESS THAT'S IT.. THE END

No comments: