Tuesday, February 19, 2008

Jatoh Cinta

Apakah Yang Awda Rasakan Setelah Awda Jatoh Cinta??
zuraHB

From SMS Begitu indah eh.. cali pun ada.. suka ku eh.. Apa kann?? :

Stlh j2h cnta pda memg rsa skar mhu mlpsknnya krna skrg aku rsa sntiasa mhu brada dsisinya stiap dtik wk2 dn jga amt bhgia bla dberi kseh syg,Mimi dBeribi

If tna jth cnta,tna sLaLu trkenangn sidia,sebut namanya ari2&if bLh jua..tna jmpa ia.TQ zura frm tna 2tg

as'kum dj zura,setelah sya jatuh cinta,sya rasa gembira dan senang hati.

paul tutong ada getar2 yang bergelora dalam hati apa bila berjmpa dngan dia dan ada rasa rindu yang tak tertahankan blg berjauhan.Rasanya aku dah gila

bla tlah jtuh cnta rsa tk tntu,hndk mnuju arh pun tau dmna,ari mlm trasa siang,kdng kla ktwa k1orgn..

setelah ku jatuh cnta lampung2 menerang dati ku. Dan bunga2 mula megembang dati. N ingin mjmpai dia=4rm:afiq drimbA. N urg dmksudkn zYra. Hehe

Stlh j2h cnta pda memg rsa skar mhu mlpsknnya krna skrg aku rsa sntiasa mhu brada dsisinya stiap dtik wk2 dn jga amt bhgia bla dberi kseh syg,Mimi dBeribi

stelah jtuh cnta,mcm2 yg ada dlm fkiran..hti mcm dab dub dab dub & bila tkenangkn dia..jri tangan mula lh ketik2 hp miskol tnda rindu..hehe dri RezNor

Wow! Rsanya mnis smcm stelah j2h cynTa.. Tykah rsa mcm kn mkn urgnya saja-trgila2 pdanya tyap msa.. Lurve my hby, helmizulisym krna mmbri smua rsa a2..

zura stlh me jtuh cinta..smua rsa indah..mabuk kapayang dbuat nya..haha dri syahera drimba.


Setelh saya jatuh cinta rh teman lelaki saya rasa amat dhargai..Perasan n kasih sayang ea kepada saya...F hari kmi nda brcntct mcm nda hpy mcm rasa khilangan ea..Sharifah nazirah k.B

"apa yg aku rsa tak prnah aku rsa dlu..smua bru belaka..kini bru ku tau erti cinta..susah snang sdih gembira dkongsi brsama,sunguh indah saat brcinta Frm GQ

zUra. .aku mLa jatUh ciNta uNik jdNy. .aku mLa jatUh ciNta aku akn mNngis. .kNfa ya?bLh gt0 sbbNy. .mMm''rqueSt Lgu rihaNna cry pLz amaL kg pkiL0ng muara

fadle,kg ayer..persaan stlah jtuh cinta saya memang gila sehinga lpa untk semua krja2 yg dbwt,slalu trbyangknnya dmata ini,alangkh baiknya jika dia b........

zura ku stlh jth cinta sethun bagai sehari klau sdng berjumpa, sthun bagai sehari kalau sdng bersama. Jofran d mulaut

setelah jtuh cinta,kuat lah pulok getaran rndu..bjmpa kajar2,bjauhan mcm sjuta taun nda bjmpa sdangkn malar jua tjmpa tu..hehe aku jtuh cinta dgn Reznor

"Tnmlh sbuah phon cint,yg brkar ksetiaan,brbung pngorbann,brbuah pngertian,rwatlh sllu dgn ksh syg,ppuklh dgn kejjurn,regues mely g.erti cint,dr samsu" - Out daripada topik but ok jua masih..

Stlh jatuh cinta,hidup sentiasa ceria,hari-hari terasa indah bgai tiada siapa lagi yg di fikirkn ,selain dirinya yg di cintai..Frm luchi? reez 047 tutong

hye dj.erm stLah aku jtuh cnta aku mrsa hpy owez wlau pn dLam tdur.hahaha n sLlu ngat kan c'dia.dripda adeQ18zeroOne kg tmui ujng.

shee dari rimba.Hy Zura,setelah ku jatuh cinta ku rasa bahagia dan kalau boleh nak jumpa dia setiap saat..rasa rindu lh kalau tak jumpa dia..

askum dj..bila jatuh cinta rasa riang selalu, senyum sampai ke telinga ,haha!frm tikah of jrdg

askum..Hy dj,,stelah jtuh cnta.. Tkenangkn pd ny..Hti mula tgila2.. Dn tdur pn tdk nynyak..Nk mkn pn tlalu knyng..Kdg2 tsnyum2 mgenangkn sdia =) dri ope bsb

pisau ada,sembilu pun ada,risau ada,rindu pun ada.dri pqah dttung.

A'kum dj.. Stelah ku jtuh cinta.. Tiap2 mlm ku termimpi2knya dan slalu mc2 dan msg krna tnda rindu dan ksih syg.. Daripda hj adli yg brda dserasa...

914 pa bla jmpa ea. Ati ku bdebak2 kne aku mwndui nya..

Akum dj,Kalau saya jatuh cinta,saya akan rasa nak pengsan pula dan ingin bersamanya buat seketika waktu.Dari amyratul dtungku..

zura,bila saya jatuh cinta,i can't help it. I love to see him,kalau boleh,tiap hari. Haha. Frm amyra sarah.

zura,bla ku jtuh cynta ind mkn smingu pun trsa knyang..Ind tn2 rsa bla kn jumpa dgnNya..P bla ind jumpa trsa rindu trsgt pulg..4m->iyah..lmbk knan

Askum aLai. Satelah ku jatoh cinta, air dminum terasa air. Nasi d makan terasa bubor. Klau mandi tak terasa basah.Nya.Asyik ingatkn ia sja 24 jaham. AnniE RIMBA

Stlh j2h cnta aku trllu bhgia dgn kseh syg yg dberinya.Smpai kmi mhu mlngsungkn pr2nangn.So neva wna lost hm,bkn sng nak j2h cnta!Im vri hepi.Mimi dBribi

Stelah mrsa jatuh cinta ianya akan melibatkan satu penantian dan pnyiksaan utk meluahkan rasa cinta yg terpendam..Dri wanz d telisai

hati nya sedingin salju senyum nya slembut bayu pagi;saya trsenyum dan kdang2 mnangis krna trlalu rindu pda nya.tmpa nya di sisi dunia ini ku rasa sepi - HBHI

"anehnya cinta bila trasa,tanpa b'tentangan mata,tanpa b'balas suara,hatiku t'paut pada bait-bait kata,s'hinggakan aku sering sahaja b'tingkah rasa"

Dunia ini trasa indah bagai dtaman syurga.dia sumpama bidadari.tnpa nya di sisi dunia trasa sepi.dan aku tk mau khilangan nya krna aku amat mncintai nya

Atik d rmba, Hy.pabila ku j2uh cnta,prasn ku begi2 indah,tk tn2 arh dbuatnya, ku trsnyum kseorngn, htiku bgtar2 pablia dia ada, ku trdiam mmbisu dn mlu.

S'telah ku jtuh cnta kpdnya htiku rasanya gila pa lgi mun ia da sma ku msa ni ku kn peluk ia.4rm zaen yg b'ada d'rmba..Putarkn lgu=ku ingin kmu=romance

hy zura,stelh jtuh cnta aku mrasa d alam yg lain,sperti d alam yg sntiasa ada kceriaan dn tiada ksedihn (4rm azuwan,Tutong)

zynol kg ayer..askum dj .stlah jtuh cinta. mrasa sprti ddlm surga selalu brsa gembira..dn ingin slalu bjumpa..klau tidak bjumpa sehari mcm staun rasany..

bila jatuh cinta, rasa nya mcm mencari brg yg hilang. Putar kan lagu 'ASPALELA' dari Saiful Apek from Lan.

Stelah aku jtuh cinta=aku sering bkata dlm hati andai kau jdi milik ku akan ku anyam buih2 d lautan untk jdi hamparan tidur mu.agar tidur mu lena sayang

fad,kg ayer..akum dj..prasaan stlh jtuh cinta,hati ini bgaikn ombak yg besr,inginkn cdia untk brada dsisiku bwt slamanya

hy,akum..Rasa pijah jtuh hti tu siuk sngat.Tpi,sngat vreng klw lama brcnta.Stia,jujur dan baik.Syg hby selalu..Dri pijah dmulaut,un2k hby ajoy.

from mamat..Aku sngt2 jatuh cnta rh dayang..N cnta ku rh nya 100 percent..D mana ia brada,ku tetp ngat kn ia..I love norazireena...

Aku jatuh cinta pd puitis kata2nya yg masih kuingat " kita umpama ufuk barat dn timur yg saling merindui dn ingin brtemu ". KIRIMAN NUR

Asmikum zura? Hai mlm. Rasanya zura mcm dunia ni kmi yg punya. Ehe3 inda sah f inda memigang hp ne wah.slalu sja kidum2 surang diri.f kn minum pn tbyang

Askum dj,stlh j2h cnta driku amt mmrlukn kseh syg dn tmpt bMnja slLu ingn brSmanya un2k Didi yg drvng dsblh ne.Love u neva end.Cntailh driku.Mimi dBribi

tlh jatuh cinta hti ku tak tenang asyik merindui kkasih gelapku.aku asyik angan2 setiap detik dn setiap masa.kini aku menahan keresahan yg bgitu indah

dyana dri lugu..Me rsa jdi gila bayang..me akn cair if mliat ia..D'dlm fikirn me ne slalu ingt kn si dia..Me mau jmpa ia tiap2 hri..Me mO slalu d'sisi nya..

Jatuhcinta amat syok! Jln Sanasini tbyg dia,tengok tv industan pun hero mcm dia,alahai!Tak sangka pula skrg dah jadi milik aku kseluruhanya, fm murderwife.

hy,akum Dj..Jatuh cntaku mrsa mcm ea brada ddpanku..Rsakn dcium hby dsna atu..Hti ini pun trsa trbng kpdanya..Sntiasa mnyayangimu hby.Dri fizah un2k rizal.

Notis wajah and muha nya... he..eh..e.e.. (apa kannnn)


(a) Asmikum zura? Hai mlm. Rasanya zura mcm dunia ni kmi yg punya. Ehe3 inda sah f inda memigang hp ne wah.slalu sja kidum2 surang diri.f kn minum pn tbyang wjah nya hehehe. Lin d kb


(b) Asmikum zura? Saranya zura dunia ne wh mcm saya yg punya ehe3. Slalu sja
tkidum2 surang, inda sah ne f inda migang hp ne wah. Minum pn tbyang muha nya. Lin d kb


sblm dirimu dtg cnta sudh tdk lg wujud dlm diriku,ia seakan2 tdk trcipta lg bwtku..thanx 2 u,love is definite again..i love u so much syg!
Dr Hurin

fm.hy zura.klau aku jtuh cnta,aku sllu rasa bingung.salnya aku nda tau sma ada ku bnr2 jtuh cnta atau nda.hehe..

Tnmlh sbuah phon cint,yg brkar ksetiaan,brbung pngorbann,brbuah pngertian,rwatlh sllu dgn ksh syg,ppuklh dgn kejjurn,regues mely g.erti cint,dr samsu

jatuh cinta,ia buatku slalu snyum,wlupn pda mulanya kmi tak prnah bsua muka,tpi hanya mlalui sms,sms yg tak sya lupakn,seindah2 taj mahal,indah g cinta kami

This one txt yang salah.. bukan selepas tapi setelah....


zura slpas jtuh cnta idup ku tak tenang jtuh cnta mbeban kn idup ku Luren diana,temb.

1 comment:

Samurr said...

Interestinghtr post
.