Saturday, January 22, 2011

BISNES eBay..

i was talking to my friend on the phone tadi petang. Ya lah about bisnes itu bisnes ini.. cerita punya cerita, sekali i said eh... aku pun ada satu bisnes nie jua. Aku kan put ME on eBay. haha.. Ketawa ia. Sakit kali parut nya ketawa. I can't see but i can hear lah.

I said i want to put ME on eBay. Sekali nya ah? Untuk apa? Kan jual diri kah? .. hahah!! I said inda eh. I said, tadi tengahari i was thinking about this pregnancy of other couple's baby bah. So i said.. why not if there are couple out there yang having problem kan beranak, tapi kaya tapi inda mampu kan beranak di sebabkan kesihatan. Telor ada from both of them, why not i beranakan. Insert in me macam treatment IVF atu. Then i beranakkan. Semantara muda ani.

Kan di apa jua kalau sudah tua, inda jua dapat beranak. Semantara sihat. Yang inda di pakai untuk buat anak, so tolong orang lah yang kan mau anak tapi inda dapat beranak. I would be happy jua i said to help.

Aaahhhhh!!!! katanya creatif jua me ani. Hahhah... berakal banar jua nya.. hahha.. But i said, baik jua niat menolong. Why not make a couple happy jua for a child. ...
Ada yang comment inda mau anak orang kan di lahirkan, but hey.. kalau muda and mampu beranak, and your husband inda mau beranak sebab alasan alasan inda jua munasabah.. sebab to me rezeki datangnya dari Allah and seorang anak ada rezeki dari nya jua. So daripada inda pakai, lama lama jadi cancer, baik gunakan kalau dapat beranak menolong jua.

Memang jua hard to give after beranak atu. Because ada segala uri kan. But barangkali kalau di sertakan dengan niat yang sesungohnya mungkin di ringangan kan urinya. Semuanya dengan kehendak Illahi jua. I don't know lah.. Belum pernah buat. Just i was thinking kalau ada yang think that way.

Bukan jua. Ada jua bini bini yang beranakkan anak dari laki laki yang bukan pun suaminya. Ada .. ganya inda kedengaran. Kalau ada pun, inda jua keluarga kan bising. Its okay bila dapat di terima and di jaga, tapi kalau di buang dalam sampah etc etc ..

Tapi ada jua lelaki yang inda sadar yang anak atu bukan anaknya. Ada jua drama drama lah, movie lah.. yang mempunyai cerita like this. So meaning bukan di sini saja. Di negeri lainnya pun ada. So atu memang berdosa lah. Mun kawin sama laki laki ani, tapi beranak kan anak laki laki lain. OPS!! No comment.

So.. kalau dapat like that, okay jua kalau mempunyai pikiran creatif like me.. Heheh... Minta permission lah from your suami, kalau dapat di gunakan perut atu untuk di isi dengan anak couple (mean telor lelaki and telor perempuannya) in your tummy.. And maybe he will terbuka hati untuk have a baby with you..

Bangang my friend tarus.. haha.. hey, i meant well.


No comments: