Monday, September 15, 2008

LETIH

ALL ABOUT "LETIH"

Kaki ku letih di bubut tikus dari Junla

"laju th jalan boy,letih qu ne bkaz kna mrah leh mama" daripada rose

letih ku mendengar orang mgumpat saja time puasa ani, fahmi.

"walaupun letih,aku tetap kuat menjalan kn ibadah puasa ani " dripada rafidah

sungguh ramai penuntut d sekolah ini dan letih lg bila berkawal d maingate maktb duli frm wana maktb duli

kesian ku meliat letih lesu anak ku b umor 6 thn bru 1st time puasa thn ani. Drpd c mah bribi

"letih joa eyh bubut ayam lpaz dri raban ah"daripada rose

MUHAMMAD AHWAZY BIN SAPAWI AKU LETIH KALAU KAN BEJALAN CARI MAKAN TAPI KALAU MAKANAN NADA DIRUMAH TETAP JUA MEMBELI MAKANAN TAHAN SJA

letih ku td sal priksa irk..Letih g drg urg bising dlam dewan.From nina temb

Letih ku suami ku nda mau drive ani.Aku pun puasa jua.Dri aien

lin - Letihku menanti abang menjemputku balik kerumah dahlah panas terik hari ini.

leteh ku eh melarang org ah bakal sja puwasa.rusydi dri putat.

bubui bsb letih lidah me coz makan sahur smalam..tq

bakar,sg mau ulu belait.Walaupun aku letih,aku tetap menjalankan perintahnya.

dari md.yaakub d tutong.latih latih jua sembahyang 5 waktu wajib di tunaikan

Letih ku hilang bila melihat putri kesayangan ku yg beumur 2 bulan sedang tidur timangan ku. Mohamad Shafie othman

dpd bb dkatok. Oh.. Letih mengapa ko wujud wahai letih kalau ko tak ada tak lah letih ku nyurung keta bapaku ani

walaupun letih sekalipun tuhan akan tetap menguji keimanan seseorg dbulan puasa kta tetap besbr frm wana maktb duli

letih jua main golf ani... tapi apa buleh buat, kan mau handal mcm tiger woods! hj. azmi

lth ku mndgr dj ckp lth dlm radio ani.Hasmali,Junjongan.

kenapa lapas keraja badan ku letih.. segalanya nampak puteh.. kan minum teh balum buleh.. baik tah ku tidur sekajap sebelum muleh.. supaya letih ku sedikit pulih.. frm aimanaries bsb

"letih ku eh memandi kn kerabau ah..ahax" daripada rose

bulan puasa memang letih.p kalau kita sabar n syukur,ALLAH sja akan membalas letih.kita jgn mengeluh pasal letih di bulan puasa ini.sahbudin amat dri

deza'azez kg mata2 gdong Letih banar ku udah melarang anak ku damit dua orang ane kan beolah th ganya nda ia tau mamanya ane puasa kali eh... Letih...

senyuman mu yg manis membuatkan diri ku tak pernah merasa 'LATEH' bila ku merenog potret mu..i miss u so much..

letih ku membwa krita ani eh..dari pda tajuddin

_ Aku tak akan pernah Letih merindui dan menyintai mu... Cuz ur my baby boy 4 eva & eva.... Dari, Fiqah, tutong.

>aku letih berkerja bah banyak lagi barangya mapus ku angkat eh puasa
>lagi ku panas lagi.Zain kg tumasek


drpda ku letih klae ma bf ku bek ku tdo.g bsai.

"letih ku melihat kucing kelahi sja ah ahaha.cuath bedamai wawawa" daripada rafidah

alangkn lthny ku ksna abiz tia puding nymn a.lth drve jauh2 a lth mjwp kn tnya krg hamdi 2tong

kenapa badan ku suda rasa LETIH,LESU,LELAH sedang kan baju yg hrs ku siapkan masi banyak,sdang kan hri raya tinggal be2rp hr sj.

letihku membubut kereta bpaku bleh putarkh lgu bukan superstar projek pop lau sdah lgu cari pacar lagi st12

letih jua aku ne tunggu custmer nada timbul2 ani,parut ku lagi berdangdut..adey..coba aan..dri puteh jangsak

ya allah letihnya ku puasa lagi..Dtng udah krumah tapi ktingalan kunci rumah tia lagi,tpaksa tah nungu babah blik kaja dgarage.Sima d.Subuk

Letih dlm mbuat sesuatu pkerjaan adalh ungkapan yg sntiasa dri kata2.Namun keletihan itu mngajar kita erti ksbaran apath lg dblan puasa.Dri: Diya kg.Setia B

inah dikg rimba walau pun letih namun aku tetap menahan diri dari lapar dan dahaga. Sabar Menunggu beduk berbunyi.

letih ku mendangar kunyayang laki ku tiap ari.mayariza temb

sbuh2 ku letih..Bnr2 ku letih stiap stiap hri ku kupas bwg msti kul 3.Letih ku...Asyik pgg bwg..Asl ja sbuh bwg,asl ja bwg subuh.Letih ku sgt2..Farra

latih2 jua amal dan ibdat dbulan baik ane dkrja kan jua pahala x er,dripd Nadirah

oh zura,brjam2 sudh ku nntikn suara mu d radio,sdrkh ko btpa ltihnya pnntianku ini,plez lh zura,ltih dh ku mnnti utk dpt hdiah ah hehe frm fizah temb.

"letih ka syg nda blz miscol ku ah?bh.tdor tah mun letih bnar ehex!"daripada r0se d2t0ng


Letih ku nuggu nasi katok dapan dyg damit funiture lambak ni buka eyh, dari peminat nasi
katok zura

"letih ku miscol urg ah,nda joa kna blz e.." daripada r0se

Walaupun letih aku tak akan lupa sedekah senyuman d hari mulia ini. .from taqiah panchong 2u2ung. .

MILAH LETIH JUA KU JADI TUKANG MASAK D RUMAH ANI EH,TAPI BASAR JUA PAHALA,

dri md.yaakub d tutong.biar mata ku rasa latih yg penting time ku menang arsenal 4-0 yeh...

AKU LETIH LAPAS MELATIH ORANG YANG TERLATIH.MULUT KU PUN LETIH.DR ANI,KG KUALA LURAH

dari aditya di sengkurong
letih deh aku..
bila bos stres d office,
aku jua yang kan kena bising..
letih deh mindaku,
jangan gitu dong.
shoping ja biar fresh


letih ku.. E lma dh nda jumpa slalu menanti kanda azmi a.. Smua bz2 hmm letih jua megubut kucing ane adui..Wlapun alai puasa ri ne trima jua pa ada n


letih ku drive,mun ada laki kan bisai ada yg drivekan.ani jgnkan laki boyfren pun nada..sedih uwaa!! dari: surya

bohari dkb walaupun aku letih bekerja nada off lagi tpi yg penting hujung bulan gayji ku meletop.Yahoo

Jalan2 membeli barang,letih memikirkan barang yg kn d beli..Salah beli tambah letih lagi. Form bahri

letih ku ndgr org mgeluh tyme puasa nie frm zylla

Kak zura letih ku letih mmkrkn bkal 2nangku,tkt bkal 2nangku tak setia..d.arapkn bkal 2nangku slalu mengingati bkal 2nangny(kylah)dcne..kylah rmba

Letih badan sila jumpa doktor d hosptl, letih hati sila jumpa doktor cintamu.! Garanty dapatkan ubatnya! Dari NURAINI Menglait. Slm kenal Zura.

letih ku eh.bkas skulah ah.baik ku tidur.

adui zura letih bnr ku bhari2 menungu2 kbr brita dari nya,akn tetapi keletihan tidak akn ku hiraukn demi krana syg kn ia,aku ttp menungu pnuh stia tq ct ain

"letih ku menunggu czura gtau cpa dpt hdiah ah,kn ttdo2 wa.."daripada rose d2t0ng

kita akhiri sja perhubungan ini, kerna aku merasa letih & tak sangup dgn dugaan yg makin tak mampuku rempuhi. -putri.

ku tak letih menunggu,menyayangi dan mencintai mu mamat..Tc owez dmna ja brda..Dripda dina jerudong..Thankz dj sweet zura..

Latih sgt ku= kwn2 ku d.Opez nda g pndai kn posa.. Nampak2 kn mkn arh ku.. Ptma nya ctai.. He5 dripda hj noramin ict jkr

zura biasa nya nda ku leteh ni mengupas kapala udang ah..abis tecucok tangan ku ah,kn di cucur pakai penyungkaian abis c dorg ah.nda dorg mendangani..nawi..

>aku menunggu udah ne di bandar ha dari tadi udah ha jangan kamu lambat
>datang'baduk inda batah lagi ne letih ku menunggu ne dari zain kg tumasek


lin akm, dj zura. bulih putarkn lagu aku msh syg - st12 tuk dj zura n para pdgr pelangi91.4fm? thanks. tdku cuba msj p invalid command n kudail nda bjwb..

akum aku ltih krna mnyusun sos cili maggi,aku ltih krna mngunting gmbr hrimau.Salma n laila pkaja sifana mnggis

"didalam keletihan ku,ku slalu ingin melihat senyuman mu" dripda rafidah

Aduh latih Hantap ku eh...driver ani.Inda ada yg inda trpik jam.fatin

letih udh ku memujuk, letih jua ku merayu, namun kau tdk mau faham, mungkin jua kau pun letih kerana permintaan mu tdk tepenuhi, kerana kau kira aku

lth ku mnutun2 keta dpn ani tau jln smpit eh mna lgi bru blik kaja lth x a bule. .maha 2tng

askum?letih ku mndengar msg ku c zura baca.sambungan.sahbudin amat.lambak kanan villa.

manisan campur susu jwpnnya bandung,Letih lesu campur ngalih hantap, jwpnnya tidoo melaus sampai baduk sungkai. Neymu

"letih joa eh,mengulung p0pia ah,lau dmkn skajap joa abiz"daripada r0se d2t0ng


Letih time puasa, inda kan inda biasa?
Jangan mengalih, jangan letih-letih,
Adang merungut walau tah penat,
Sungkai karang makan minum tah puas-puas.

Makin dicomplain, kurang karang pahala,
Nauzubillah, semoga tah inda,
Set tia di minda segala ganjarannya,
Hilang letih tu, makin semangat kan puasa ada.
(Inda ja? a~ Kan kan kan? :op)

P/S: Lagu apa u main tadi yg ada lirik I never ever meant to make u cry?

Daripada:

Saiful, Tutong.



walaupun letih ku msg dj zura tp aku suka dj kegemaran saya frm wana m.duli


"aku kn slalu merindui walaupun ku mrasa letih,aku tak kn penah letih mencintaimu"daripada rafidah

914;aku letih menunggu msg ku kna bca dri fazliana di lumuT

Bos. bos. letih ku ni bos,letih bnr2 dh ku ni.Letih mdrg bos bckp bos.Kn balik kb ku ni bos.Emi d bolkiah

Letih ku balik kraja ani, tpi meliat muka anakku yg kiut a2 snyum mnungguku dmuka pintu, ilang sgala kletihan ku a2 - Nurul Ain, Sengkurong

914 Ngaleh sama erti dgn letih.Ngalehku,Letihku.sama saja.mun takut letih,jgn dbuat kerja yg meletihkan..ngaleh saja.ha3.AZRIN BUDDY KB

914 Letih ku berkeraja d bln puasa p ada jua baik nya berkeraja d bln puasa sal balik keraja kul 2.Sdh balik keraja bw tidur,baru hilang letih ku atu.Dr fai

914 letih ku kn bkelaie dgn suami ku ani.Letih bnar ku bh.klu bleh th nda kn kelaie g.tpi aku nda pernah letih cintakn suamiku.Dripda NANA DRI 2TONG.

914 letih ku kn bkelaie dgn suami ku ani.Letih bnar ku bh.klu bleh th nda kn kelaie g.Dripda JALIYA DRI 2TONG.

BADANKU LETIH MEMANDU KERETA PULANG DARI KERJA, Dari pada masli

Zura,letih ku melayan org dlm chat msn ku ne.dh ku bgitau ku kn rehat&tdo,buat status busy,masi jua dorg ne masuk,letih aku letih,huh.dri mimie dkulapis.tnx

Badanku benar letih,tapi mindaku inda ngalih,karang malam sambung terawih,sudah tentu pahala tani belurih.. Siti dri tutong

914; letih ku duduk di dalam kereta kan balik ke rumah ani eh dri fazliana di lumuT

Letih tgnku mengulung popia ni..Tapi letih lagiku blik2 kana mrh sal mengulung tlmpau bsar. endy 282 tngku gdg

914 walaupun aku merasa letih akan tetapi ku teruskan jua perjuangan ku untuk mengulung popia haha drp ardi tutong

914 seletih letih aku berpuasa d bulan puasa,letih lagi kaki aku menakan pedal minyak n kelas bila jem d gerai ramadhan pasar gadong.Dari fai

Alah, eksen tia letih, sbnarnya nda ia puasa. Chali2, dri nonoi

914 walaupun aku merasa letih akan tetapi ku teruskan jua perjuangan ku untuk mengulung popia haha

Kmarin aku k gerai ramadan, anak ku inda mau2 kan mncari nenek john, yg ada papa john,baby john, letih ku bjalan dri ujung k ujung inda jua ada. EMMA

914 eh letih ku eh nguruskn abg kn kawin walaupn letih bpuasa tapi ada berkatnya. dari zaem

914; aku letih melayan urg kn cri klaie sma aku dri fazliana dri kg lumuT

Aku letih menunggu kwnku dn aku letih duduk berdiri hmpir 3jam aku letih mliat jam sambil menunggunya...aduh letihnya..

WINNER:

ar dan letih kita pasti akan dapat menahan dan mengawalnya. Dri noly at kg sinaut

Letih dan letih. Letih dlm waktu puasa bukan lah suatu ungkapan atau alasan. Ia memang meletihkan tapi kalau kita semua sabar dan tahu apa sebab kita lap

Askum lai."Sungoh Leteh skali rasanya ku menungu,abg ku mbali brg2nya!Manaku Leteh mnungu,manaku Leteh&Lemah bepuasa lg.MemangKH PUASA ni bnyk org Leteh!AnniE R

letihku kan makan saja ani eh,myesal kusungkai nyamu,baik pulangku puasa tadi.Mas,judung

aku blari nak kasi abang minum air, sbab ltih msa myanyi, aku blari jauh sagat akhirnya trspak btu jtuh trlentang,fmily ku pula ltih merwat ku.fizah Lmbak

Hanif aku adalah rama2 mlik alm smesta yg tlh trbang jauh,higga ku trsesat dlm prjlnan&LETIH dlm penantian Tuhan berikn petunjukMU gar tak trsesat prjlnanku

akum zura,letih mata ku menakong aying mta,mun ku ingat kksih ku jauh dmata,rndu brabis tidak tkira,plz zura putr lgu siapa tq fm ct ain.

No comments: