Friday, July 11, 2008

Gambar warung

Hellooooo

Ini gambar2 Warung Zura..di Lambak Jalan Berakas. Kalau mau cari zura masa ini, datang lah kemari. Lokasinya di Jalan Lambak Berakas, just before Pejabat Telbru Lambak dan before junction Hiway Coastal/Jalan Lambak Berakas, dan selepas kedai DygDamit Furniture.

Nanti lagi post yang panjang-panjang. 






4 comments:

Anonymous said...

sikit sikit lama lama jadi bukit..berakit rakit ke hulu berenang renang ketepian..bersakit sakit dulu bersnang senang kemudian..biar sedikit tapi berkat..tak perlu sebesar sawah jika membuat kita resah..good luck..usahawan jelita..

Anonymous said...

hi dj zura,
you're beautiful. stay strong always. may you find happiness and prosperity...amin.

Anonymous said...

fitrah rezki itu suci...ia di kawal rapi oleh malaikat rahmat...untok di berkatan...Rezki yang berkat walau sedikit akan memberi ketenangan..sebalik nya rezki yang sebesar gunung tapi tak di berkati allah akan membuat hidup berkeluh kesah..semoga rezki mu akan sentiasa di berkati amin3..

Anonymous said...

tahniah Zura, semoga berjaya dgn bisnes gerai nya ... Insyallah kalau tani ikhlas dan berusaha dgn bersungguh-sungguh apa-apa yang kitani kerajakan berjaya tu ... hope to see more people berusaha untuk mempertingkat ekonomi dan jatidiri sendiri.