Tuesday, April 15, 2008

I LIKE..

Baju turtle neck nie i bought in Giant. Very Nice Good Price. Walaupun baju nya murah murah, but quality ada jua. You just have to choose. Not all. Em... i have to tell you, i love window shopping, and i enjoy mencari quality material yang di gunakan untuk baju baju ani. So, when i was in the states, lots of barang jua dengan harga yang mahal mahal. But to tell you the truth, my opinion lah, nada quality ada jua tapi price nya gila gila. Too bad. The baju we have di Brunei pun ada jua yang lebih baik dengan harga yang berpatutan. Antaranya yang this one i got from Giant jua. I go for this type of material. Very selesa and trendy jua. Kena pilih jua lah. Ikut mata masing-masing. Inda semestinya mahal atu lawa. Inda semestinya murah atu bida. All you need is the comfort baju atu gave you. I got baju harga S$7.00 i got from sale but looks gila gila expensive. Even my cousin likes it so much. So you know, inda tah semestinya beli barangan yang expensive to be trendy. Tapi jangan jua terlampau over. Pilihlah yang selesa mengikut cuaca kitani. Atu saja lah dulu ya... I got one black turtle neck. I need to get 2 more untuk keraja. Sajok here. With turtle neck, cover jua my neck ani.. ha.ha... loving the black one so much. Harga nya kalau tak silap i em... $6.99 kali. Kalau tak silap i. Maybe tomorrow i go to get one or two more. You like casual, very nice. Solid beb!!! Apa nya YL Tango 1 "CONFIDENTsssss..."

1 comment:

Anonymous said...

zura mana kan baju ni?nda jua ada bntuk bju dlm pic toh?..emm..atau me yg rabun..ehee..zura klu u pakai warna puteh..ehmm mcm bidadari..caya lah!!!