Friday, October 10, 2008

WHAT I FELT YESTERDAY..

"Aku menjerit sekuat hati ku menahan kesakitan hati..... sedalam lubuk hati ku hanya Tuhan saja yang tahu. Aku lemah aku hanya manusia biasa seperti orang yang lainnya.. sakit eh hati di permainkan.. tapi aku tetap berpegang pada renungan ini.. "

CINTA DAN KASIH SAYANG MANUSIA HANYALAH SETITIS JIKA DI BANDINGKAN DENGAN SELAUTAN CINTA DAN KASIH SAYANG ALLAH..

SEKIRANYA ENGKAU KEHILANGAN YANG SETITIS ITU, IA TIDAK AKAN MENJEJASKAN KEHIDUPAN MU SELAGI YANG SELAUTAN ITU MASIH ENGKAU MILIKI..

Ya Allah .. Ku sentiasa berdoa agar di beri kan kehidupan yang sempurna. Terima kasih ku bersujud hanya kepada mu Ya Allah.. memberikan dugaan yang kau berikan kerana tanpa nya ku tidak akan menjadi manusia sabar mengharungi kehidupan ini..

menitik air mata ku.. kenapa? kekadang kenapa tidak akan dapat di cari jawapannya.. Mempunyai hati, itu lah peranannya .. merasakan.. suka duka sendiri punya hal.. kekuatan dan ketahanan saja yang menentukan untuk menstabilkan diri ini.. untuk terus hidup....


Ps. that was what i felt last night.. but again nobody knows how i felt and nobody cares. That makes me stand straight chin up.. i am still living and i have a great family that loves me more than anything...

No comments: