Friday, October 10, 2008

MY DREAM



Kan menitik air mata me meliat gambar ani.. apa lagi bila mendengar secara live. Entah inda terkata olehnya.. Mudahan di panjangkan umor dan di sehatkan badan. Buat masa ani, bila me meliat gambar ka or dalam kaca tv ka or like this, me touch KA'ABAH atu and said to myself.. "Ya Allah, berikan ku kesempurnaan dalam hidup ini dan berikan ku peluang untuk menciummu dari Ka'abah ini.." like i can smell the freshness of orang beribadat di Mekah. Bila liat dari gambar ani, like wangi saja yang dapat me imagine.


I am reading the book Haji & Ummrah.. ada mengatakan di sana, walau berpuluhan ribu juta manusia ke Mekah untuk beribadat, belum tentu semua di terima ibadatnya, mungkin dari berpuluhan ribu juta atu, tujoh orang saja amal ibadat nya di terima.. mengalir air mata me membaca kerana siapakah yang tujoh atu??


Ya Allah... indah nya Kota Mekah. Indah lagi bila dapat kesana. Kalau me kesana, inda kan ke sana sorang..(memang inda buleh pun)... kalau me kesana, me mau bawa my family. Atu niat me. Setiap kali me niat and liat my dream ani, sebak ke ulu hati, ke lubuk hati me. Inda me malu sharing that menitis air mata me. Mungkin me seorang yang mudah menitis kan air mata, tapi bagi me, air mata yang me titiskan atu so pure dari hati me... keikhlasan me dalam hidup ani untuk mendapatkan kehidupan yang lebih sempurna.. zahir dan batin..

1 comment:

Anonymous said...

benar!!!..dlm sejuta org yg mnunaikan haji d baitullah.hnya 7 org sja yg mndpt haji yg mabrur..bgitu juga dlm sejuta saf saf org brsolat hnya 1 saf sja yg d trima solat nya..subhanallah!!!..sabda nabi:bruntung jika ada org yg menyayangi kita dgn mmanjat kn doa untuk diri kita..smoga kita d rahmati allah amin3 salam.