Tuesday, July 13, 2010

Bagaimana You tau Dia bukan untuk you?

Let's hear what they have to say :-

Aku tahu dia bukan milik ku kerna dia lebih memilih perempuan itu dari aku :'( Dari Fyra yang berada di Gadong

hey dj, malam. aku tau ia bukan untuk ku lagi pasal ia urang lain sudah, so aku teruskan hidup saja. akmal, kb.

‎; hai zura, aku tahu ea bukan milik ku coy ea udh kena miliki, p aku tetap be syukur coz dpt menyayangi ea secara diam..Ataupun Tanpa pengetahuan nya..aku sayang kau kawan,4rm; aidaa,

Hai zura, mun amy tahu dari segi ia melayan amy,and cara ia cakap i miss you atu nda lagi macam dulu, tq

Aku tau ia bukan untuk ku masa aku mendapai ia ada scandle so aku ambil keputusan untuk putuskan ia tanpa menanggisnya eventhought aku banarbanarkan ia and payah melapasnya, tapi buat apa jua di bagi kesempatan mun nya cematu sudah :Djannah, berakas kem.

night dj, aku masih sayang ex ku hahaha. indaku sanggup meliat ia sama urg lain ah tp pyh jua mun sudh pts haha ! life must go on kali aaaa. phat dri mentiri

Asskum dj.. Slmt mlm.. Saya merasa gf saya tidak lagi ada perasaan yang sama utk saya.. Pada mula kami berjumpa..kerana dia ckp dia sudah berubah hati..do you believe that? Nabil kg rimba.

Dia bukan untuk ku karna dia yang memutuskan tuk melangkah pergi.. Saat dia luahkan cinta, aku sambut dgn hrapan. Saat ku mencintainya, ku di tinggalkan tnpa apa2 pnjelasan. Wlau sdalam mana prasaanku kpd nya, slma mana aku menunggu nya, sdikit pun hatinya tiada aku.. Akhir nya jalan pnyelesaian hanya lah lepaskan nya ...tuk biarkan dia mencari kbhagiaanya sndri.. Moga dia pun boleh mendapatkn sum1 yg akn boleh bwtkn ea snyum n happy slalu.. >>bell ,, slmbgar

Hai dj selamat malam ya. Segment cinta ani eatah segment yang ditunggu2 oleh orang2 yang becinta ne. HAHAHAA. If aku, Ia jarang contec, inda berapa melayan, melayan pun secara terpaksa, inda semasra dulu that means ia bukan untuk ku and lebih penting persetujuan parents. Dj request lagu ratu-teman tapi mesra. Tq dj.-Na...za' dimentiri.

Hmm , prtama aku mrasa yg dia bukn ntk driku krana umur mseh muda n panjang , kedua tiada bersefahaman dn ketiga tidak brtimbng rasa . Dari fatin , luagan duduk .

pasal ia inda sayang aku. and.. ia sayang bebini lain. thats why ia memang bukan untuk aku. HEHE. fm nadia

F ciri2 nya slalu bcangah ma tani ia dh 2 na ngam hehe.. 'fai menglait

Ak suka seseorang,tpi hari ani ia buat aku pth hati ia ckp ia ada girlfriend!- Mel

From percakapan nya and perbuatan nya . . Menghindari , and malu if jalan with me or perangainya yang lain hani124,lambak kanan

Perangainya, caranya becakap - Malik

sebab ia ada orang lain, ertinya tani bukan untuknya.. Kalau tani untuknya kenapa mesti ada orang lain? Benarkan? - from hazz di si banging :)

when he stops calling..biasa call msg every hour..n suddenly nada n when biasa hari2 jumpa..n suddenly..jarang coz alasan bawa rehat lah..ngail tah apa lah mcm2 lah..from that moment i make decision to spying on him - Siti Aishah

Dpt rasa yg he's not for me..kdang2 he ignore and never care for anything..jrg kn bsua muka..and the words that out from his mouth that..'cyg, kita tangguh date kita aa..sorry'Yuyue.bsb.

cinta ada dimana mana. bekawan biar beribu, becinta biar satu. hikmah dirimba.

Dia bukan utk me?? Aha~ sebabnya aku sasak f ea atu curang o bscandal.. Errgh!! Bari Gigitan tu. - Rasyidah

Sal layanannya...aku tagur ea nda menjawab...Menyakit kan hati! - Michelle

ia bukan untuk me?For me slagi inda kna restui oleh parent apa bukan tah untuk ku 2 dj..Huhu from ain drimba

umm, pasalnya ea ada buipren dah.. and i think i'm not handsome enough for her.. xP *frm : someone @ kpg rimba.. huhu~


kami kdg2 nya nda bersefahaman.. time d bwa beckap, kedia mcm nda mau mlyan.. - Abang Jabb


Ya suka org lain yg nda mengenali ea,wlaupun dlayan dgn baik,ea masih nda faham ada hint dsbalik apa yg ku buat :P -sai d lambak knan

Dia tidak menreply message and call. Hehe. Dari deejah, mentiri

hy djz. . .slmt mlm,,slh 1 nya bla ea ckp ea nda lg mncintai diri tne. . . .(T_T)Frm: awen,Tutong

bila cdiaa slalu ckp tentang 'bekas'nya sajaa tiap kali beceritaa.. - Rahimah

Ea mrsa kurg slesa or nda ska bla bsma dgn tne.. - Nadhirah

Dari segi perangai percakapan bkn mengenai diri tani.malahan diri orang lain atau bekas teman lelaki nya.. Anuar3105

Dri segi layanan nya and dri perangai nya. -dari wane'rash aka nesh.

Sesungguhnya cinta itu tak dapat dibayangkan.. cinta bukanlah sesuatu yg dpt diertikan.. 'susah ditebak' - Cahaya Kekuatan Kami

f bagi teene liat cara ia melayan.. mun usul2nya mcm boring tempat me.. and nampak time bercakap ia mcm diri dibuatnya becakap sama dinding... zura teene mahu bg bufday greet ne? dapat kali heheh.. wnt to say to my anak buah nellister happy birthday n stdy hard.. from teene and teena at lambak

Dia jahat nak mampus and dia bukan lelaki idaman esseh :D - Naz

Bila kita x menjadi diri kita sendiri setiap kali bertemu dengannya.from:sinta-labuan

Dia bukan untuk ku bila dia kawin dengan orang lain.... - Zeah


Pasal curang n malar kelaie from: naqiu 2552

Tidak sefahaman n mudah menghindarkan diri untuk brjumpa atau bersemuka.. Nas dri kpg lupak luas

When he start to do things that i dont like, walaupun udah dtagur, tp masih jua which mean nada pandai pham and menjaga perasaan pasangan. - Yazii

bila ea nda trima aku seadanya, bila ea mmilih mua..hahaha~leena, bkt pggal..

ia slalu buat dee ja,nda ambl pduli... - Tumi

Ea mula kurang layanan,mkin bnyk brubh dan Bnyk membri alasan - Prynce ZeBel

Dengan cara layanan and segi percakapan nya (:fika, t.nangka.

Dri attitudenya,cranya melyn diantra gf n fwen len nya. - Yus

Dia bukan untuk ku apabila dia mula menjauhkan dirinya drpdku lalu menghilang tanpa berita 'Lost Contact'..but after a years he come back menagih cinta dulu..Totally guy like this not for me. - Amie

bila dia kata you, you lah n I, I lah..;) - Minna

kurang lyanan, , buat blaaa ja wit us uhu - Wann

because ia nda jujur - Ewan

If ea nda suka tne,so that mean ea bkn tuk tne,dri sikap nya and cra ea melyn tne,4rm qis at kg stia

Sal urng atu bknny kn guna bnr2 kn ku,pi urg atu bhrp dpt gobk blik ma kwnku ne d krakn xgfny lh n skpny mkin brubh kn mrh2 gny.... Mybelh hahaha - Yana

kurang nya keikhlasan dr segi perbuatan n perangai dlm hubungan.... - Dk AnnZul;

Ia lebih 'notice' urang lain daripada diriku... -Ariel

Slalu bklaie , bBaik skjp den bklaie lgi , caranya mlyn yg nda pnah btulak ansur , kasar pckpan .. Dr khai bribi

Kerana dia bersama lelaki lain apabila sudah tau diri mencintai dirinya. Tidak usah dibahas soal ini kerana ia sangat menyakitkan hati saya. Norind Amsyar

Bgku,liat cra lynannya.Bla sdh nada kserasian sdh dpt dliat ia bkn maukn tni.Tmbhn lg bla ia tglkn tni n hdup dgn urg lain smpai brumahtngga.Sungguh menyiksakn! - Nurhafizah

Mcm mana ku tau ia bukan milik ku?....bila ku kawin sama orang lain n bukan dengan kedia....soal hati ani susah bh dj kan nerangkan mcm mana... - Ehsan

bila tani dapat liat nada chemistry.. Iatah tuu. Haha. Setau. :D - Xiao

Aku suNgguH yakiN n pasTii ia BukaN uNtuk ku.. N nda kaN muNgkiN kMii beRsaTu..ciNta ku sMa Ia BEr titLe kN ciNta terLaraNg..waLaupun trpaksa ku reLa LepaskN ia klaU aDa soMeoNe yG really Love n carE kN iaa cOz ujuD ku araH nyA utk meNgajar caRa utK meNerimA hakikAt yG kMii nda kN muNgkiN bersma..ke BahagiaN nyA laGii peNtiNg.. :)ReQuesT laGu.. 'aKu bukaN uNtukmu' by suLtaN baNd..GadoNg..

psl ia dh ada wife or hubby...sal 2 ia bukan utk i or dia... - Nana

smuanya benar 100% yg give cmmt sini uh..:') - Maichie

perangainya lah.. Mohd Izwan


Dia dmiliki org,hahaha.. - Faten

N0t hapy wat hiM.. - Amoii

Caranya melayan.. - Iqmal

bilaa iaaa beskandle haha - Mitchii


To be continued.. Nyte!

No comments: