Saturday, December 6, 2008

HAHA..

i thought i look like MONA LISA..hehe..
tapi ada yang negative mata nya toh..
kecian ku malas nak layan..
kalau jeles, perbaiki tah jua usul atu
daripada mencela pemberian Allah ani..
bersyukur lebih baik dan banyak kebaikannya..
Insyallah ku akan berdoa untuk mu..


I have been working hard. Very hard that you could not imagine. Haha... in the rain, that's how i felt about my DREAM... working hard to achieve my DREAM. Ya Allah... Amin..Amin..Amin

Setiap kali hujan, terus ku berdoa agar rezeki ku di perluaskan selebat hujan yang diturunkan.. di kuatkan keimanan ku... dan sempurna hidup ku dunia akhirat... serta keluarga ku di lindungi dan happy bersama ku.. Ya Allah .. Amin..Amin..Amin...

I met one friend.. share with this fren about my dream.. Menitik air mata ku.. and merah biji bola mata nya too... i can't imagine how powerful your DREAM can be when you share with someone atu eh... Do you have a DREAM too?

Try to share it and see what happen. DREAM is when you're so emotional about it.. You inda malu about your DREAM... That is DREAM.. and you don't care what others say about the process to achieve that DREAM... that is DREAM.. You cry bah when you really want your DREAM to come true.. and the process of it .. my gosh!! even me writing this sharing it with you i feel i feel i feel my dream and i feel really my DREAM and kan menitik air mata ku... Ya Allah..

Just to feel, terharu ku.. takut ku... when my DREAM comes true, when Allah mengizinkan and memberikan nya kepada ku pada waktu yang bersesuaian yang Allah tentukan, Ya Allah... mengalir air mata ku... takut ku.. takut kerana Allah telah memberikan nya kepada ku... bila? ada masa nya tu.. even now i am takut.. takut happy.. Can you imagine my feeling?

No comments: